Wednesday, December 19, 2012

D.I.Y for kawen

salam semua...

waaaa....rata-rata orang kalau nak kawen, macam-macam cerita yang dorang nak kongsikan kan.. tapi salwa pulak tak tahu macam-macam yang nak dikongsikan.. lagi annoying giler dengar aku ckp cmnie kan.. rase annoying tak..? kalau tak, korang memang bagus. memang pandai jaga hati salwa ye.. ~~ sedangkan aku pun macam annoying nak cakap camtue sebab banyak benda yang nak dikongsikan.. tapi.. jari nie je yang kekadang ade mode MALAS.. jap ade mode RAJIN.. alaaa orang kata macam bau hangit hangat-hangat tahi ayam la..  huhu..~~

actually, salwa ada banyak benda nak update tentang DIY untuk kawen nie.. tapi disebabkan banyak barang yang dah siap DIY, salwa letak gambar review je KOT... tue pun kalau rezeki baik, mood baik, salwa buat semula DIY tue, and then review step by step.. tengok, rajin tak? rajin tak..? alaaah.. untuk korang yang membaca belog nie, yes salwa willing to wish your hope.. haha... (ayat memujuk je nie...)

ok lah, seperti yang dicakapkan di entry yang lepas, salwa nak cerita tentang DIY untuk kawen kan.. so, this is my opinion la kenapa orang suka men-DIY nie... becoz some people they expect this is just waste ur time.. why not juz spend your money to get the real one...? wahaha.. aku setuju dengan pendapat nie untuk waste the time tuh je, but in term of money, waaaa....i pangkah la.. sebab sy nak jimat. lagi satu, memang tak wajar untuk orang seperti saya nie untuk tidak mencuba.. oleh kerana tema kawen kita kali ini, JIMAT + PUAS HATI, so pilihan DIY adalah yang paling utama.. oleh itu, saya menjadikan pak cik google sebagai guru DIY yang last2, orang sekeliling pun menjadi guru secara tak langsung kepada aku..

hurmm..itu pendapat saya la.. pendapat kamu...? tetttt...jawab sendiri lahh... hehehe...

ok, dh siap tulis belog kan, so salwa nak pegi tengok ayam-ayam dan ikan-ikan kat kilang nie... penat dorang memanggil2 tue.. k jumpe lagi.. byeeeee....

1 comment:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete